Binary Alternativ 1-Timmes Strategi


Binära alternativ 1 timmars strategi Eftersom binära optionshandlare inte är oroade över hur mycket en tillgång rör sig i pris, anses endast en 1-timmars strategi en ideell för att effektivt identifiera medelfristiga prisrörelser för lönsam handel med hög frekvens. Så vad är en 1-timmars binär optionsstrategi Generellt sett anses binära optioner som löper ut mellan 5 och 1-2 timmar anses ha en medellång sikt. Med hjälp av lägre tidsramar prisdiagram som 1 minut, 5-minuters och 15-minuters diagram tillåter ett 1-timmars binärt alternativ handlare flexibiliteten att handla och tid för att strategiskt analysera marknaden, vilket skapar fler möjligheter för handlare för vinst. Ett binärt alternativ på 1 timme kan hänvisa till något binärt alternativkontrakt som har en timmars utgångstid, om kontraktet är av typen HighLow, Boundary, One Touch, TouchNo Touch, Tunnel eller Range binära alternativ. Handel med en platt marknad Det finns möjlighet att, med ett tillgångspris, att det varken kommer att öka eller minska i värde under en förutbestämd optionsperiod och snarare handla i ett snävt område och sluta perioden på mer eller mindre samma nivå som det började. Det vill säga när en tillgångspris är stabil och saknar volatilitet under en handelsperiod identifieras en plattmarknad (eller sidled). Mänsklig natur överblickar vanligtvis handel med en sidledes marknad. Hur man handlar i en sidoläge Eftersom en binär optionsavtal faktiskt frågar en ja eller ingen fråga som till exempel: kommer priset på Spot Gold att vara större än eller mindre än 1 394,00 vid utgången av det aktuella handelspriset på 1 393,40 minsta av prisförändring över eller under utgångspriset kan göra en handel en förlust (eller out of the money). Med den här kunskapen, om näringsidkaren tror att priset kommer att vara större än 1 394 vid utgången av dagen, kommer de att placera en samtalshandel. Om de tror att priset blir mindre och 1 394 kommer de att placera en Put-handel. Om alternativt handlar det om att marknaden kommer att förbli relativt platt (trendlös och röra sig i sidled) under återstående period fram till dess att kontraktet löper ut, kan näringsidkaren inleda en hög marknadsandel med hög sannolikhet för att dra nytta av detta med bara en 1 timmars utgång. Hur handlar du en 1 timmes sidohandel för vinst och låg risk klockan 1.20 är Spot Gold handel med 1,393,40 och du (som näringsidkare) tror att marknaden kommer att förbli platt och fortsätta att handla inom ett mycket smalt prisklass. Med kännedom om att ju närmre utlösning det binära alternativet är, desto lägre procentandel av utbetalningen (känd i optionshandel som Time Decay) är en Put-handel noterad på Spot Gold: alternativet 1 394,00 (2.20 AM utfall) med ett procentvis utbetalningsförhållande 85 på en 25 handel. Om vid utgången av Spot Gold 1,394.00 är handeln en 100 förlust. Klockan 1.50AM har Spot Gold-marknaden, enligt din förutsägelse, blivit platt. Men eftersom kontraktet nu är närmare utgången och det finns en lägre sannolikhet att Spot Gold-priset överstiger 1.394,00, sänks det procentuella utbetalningsbeloppet till 38. Det innebär att utbetalningsbeloppet för erbjudande har minskat till 3862 (putcall). Vid det här tillfället, om det finns misstankar om att prisvolatiliteten kan förändras, kan en näringsidkare lämna positionen (en samtalshandel) på 62 (från försäljningen 85) för en nettovinst på 23 per kontrakt handlas eller 30,75. Alternativt kan positionen hållas fram till utgången och om Spot Gold-priset fortfarande ligger under 1 394,00 kommer Put-handeln att bli framgångsrik och löpa ut i pengar för en vinst på 46,25. Om Spot Gold-priset är över 1 394,00 kommer handeln att löpa ut för pengarna med 100 förluster. Trader Note Ansvarig penninghantering säkerställer att förlusterna inte minskar vinsten. Milos går till Amerika 8211 One Hour Trading-strategin för amerikanska marknader Senast uppdaterad den 25 februari 2014 av Milos Full Review of Milos One-Hour Strategi för Binär Options Trading När jag började att skriva denna strategi ville jag ge svar på följande frågor för att hjälpa alla att använda det bättre. Vad motiverade handeln Hur hanterades handeln Var det framgångsrikt Varför förlorade du Varför frågar jag dessa frågor med varje handel och svarar dem innan du går vidare till nästa. Detta hjälper mig att förbättra min handel och det är en praxis som rekommenderas till nybörjare och experter. Vad är Milos One Hour Strategy? Det här är en strategi som jag främst använder på amerikanska marknader, eller jag borde säga när USA-sessionerna är öppna. Detta beror på att det är dags när de flesta deltagarna är på marknaden. Det kan också användas under den europeiska sessionen, men hålla fast vid de tungare affärspar. Denna strategi fokuserar på en timmes diagram och är nästan rent tekniskt av natur. Jag använder Relative Strength Index, glidande medelvärden och ljusstakar för att göra min analys (Se länkar längst ner på denna sida). RSI bör ställas in på (20,80) och använda två glidande medelvärden. De bästa signalerna kommer att inträffa när RSI flyttar sig från överköpt överlåtelse medan det kortare glidande medlet gör en motsvarande signal. Denna strategi är baserad på en timmediagram med en binär alternativ för en timme som löper ut. CALL OPTION På den ena timmarsdiagrammet är MACD i överskottsfasen medan RSI är en växande trend. Priset ligger mellan mitten och övre Bollinger-tejpen så att det är möjligt att ytterligare öka priserna. Min rekommendation skulle vara call option EURUSD vid 1.35400. På en timmarsdiagram överförs MACD och stiger och RSI stiger också medan priset har brutit igenom det övre Bollinger-tejpen, vilket indikerar marknadsstyrka. Min rekommendation skulle vara call option GBPUSD vid 1.64050 PUT OPTION MACD har korsat i överköpta fas medan RSI trender lägre i överköpta fas. Priset har berört de lägre Bollinger-banden så det är möjligt att ytterligare droppe i priserna kunde följa. Min rekommendation skulle ställas till alternativ råolja vid 94,00 Varför Milos 1 Hour Strategy Could Suck Denna strategi kan suga eftersom den är extremt mottaglig för nyhetshändelser. Jag rekommenderar inte att du använder den på en dag då ekonomiska data släpps, en centralbank träffas eller förväntade nyhetsmeddelanden finns i schemat. När jag testade det den första dagen släpptes mycket blandade data och strategin fungerade inte som förväntat. Blandade data ger handlare en anledning att pausa, så analysen kanske inte alltid är korrekt. Under alla omständigheter kan blandade och oväntade nyheter ha en negativ inverkan. Varför denna strategi doesn8217t suger Denna strategi suckar inte eftersom det fungerar riktigt bra med binära alternativ för forex. Jag uppnådde 75 framgångsrika valutapar för handel. Hittills har det producerat liknande resultat över hela listan över vanligtvis handlade forex binära alternativ. Den använder en blandning av indikatorer som syftar till att avveckla marknadsfluktuationer till förmån för den underliggande utvecklingen. RSI-, MACD - och Bollinger-banden används tillsammans för att välja endast affärer som följer trenden och för att bekräfta varandra. När indikatorerna inte håller med och att avviker måste en näringsidkare hitta en balans. MACD kan användas för att förutsäga omväxling av trenden. Om till exempel MACD-indikatorn stiger i takt med att priserna fortsätter att falla, kan det vara en utgångspunkt och signalera en eventuell omvänd handel. Bollinger Bands tillåter näringsidkare att jämföra volatilitet och relativa prisnivåer, ett bra sätt att rikta in de kortare termrörelserna. Den består av tre band på ett sådant sätt att det inkluderar det mesta av kostnaden för tillgången. Priserna kommer ofta att stiga i riktning mot ett nyligen berört band, vilket ger handlare en chans att göra vinst. När indikatorerna överensstämmer så inträffar de starkaste signalerna. Min sista tankar 8211 Milos Conquerors America Från min handelserfarenhet har jag upptäckt att alla handelsvinster och förlorare delar gemensamma erfarenheter. I början av testningen av denna strategi var jag förvirrad och kände smärtan av misslyckande men jag uthärdade för att komma ut på toppen. Skriva denna strategi Jag vill förklara hur man handlar framgångsrikt på ett konsekvent sätt. Jag ville dela med mig vad jag vet om marknaden och dess beteende. Jag skrev denna strategi för att förbättra binär optionshandel på amerikanska marknader. Denna strategi är bra och den är dedikerad till kartläggare och tekniska handlare. De studerar diagram och historiska data för att hitta trender och förutsäga trendförändringar. Denna strategi har nackdelar och kan vara komplicerad. Det använder många verktyg som RSI, glidande medelvärden, ljusstake och Bollinger-band. Fortsätt att diskutera Milos One Hour-strategi för binär optionshandel på vårt forum Ytterligare läsning: Killer One Hour Trading Strategi Killer One Hour Trading Strategy Idag ska jag förse dig med en enkel handelsstrategi för en timme där jag har en genomsnittlig ränta på 72 - Money av mina sista 500 affärer. Detta är en mycket enkel strategi och kräver endast användningen på en indikator. Fortsätt läsa om du är intresserad av att lära dig mer om strategin. Önskad tidsram: 30 minuter önskad utgångstid: 60 minuter önskade tillgångar: Valutapar och lagerindikator används: Ett exponentiellt rörligt medelvärde som är inställt på 21 år. Hur man applicerar ändra indikatorinställningar 1) Besök freestockcharts och klicka på Lägg till indikator 2) Bläddra ner till Flyttande medelvärde och välj det 3) En gång vald, Klicka på Redigera, Sök period avsnitt och Ändra period av 21 Ringmöjlighet 1) Om priset är över 21 EMA 2) Om sista ljuset var hausigt och gick inte över 34 av vägen ner för föregående ljus Put Opportunity 1) Om priset är under 21 EMA 2) Om sista ljuset var baisse och gick inte över 34 av vägen upp föregående ljus I bilderna nedan kan du se några exempel på hur du tillämpar denna strategi. Om du har några frågor och vill testa den här strategin och låta mig veta hur du gör det skulle det vara bra Tack för din tid och lycka till Hej, jag är nybörjare med diagram, kan du förklara det med mer teoretiskt exempel på diagram. som när jag ska gå in i handeln, jag är inte bra på engelska också men i denna stratagy förstår jag bara inte de andra punkterna som du nämnde om sista ljuset var hausigt och gick inte över 34 av vägen ner för föregående ljuskvot, för samtal och kvot stearinljuset var baisse och gick inte över 34 av vägen upp föregående candlequot, för sagt, jag menar vad är 34 som du nämnde. Hej Amitpasad och Pedro, Den enda gången du har chans att placera en CALL-handel är om priset ligger över 21 EMA-linjen och det sista ljuset var bullish (rubrik uppåt) och gick inte över 34: e föregående ljus. Så det förbrukar mer än 34: e av föregående ljus om du jämför dem bredvid varandra och lägger inte handel. Den enda gången du har en chans att placera en PUT-handel är när priset ligger under 21 EMA-linjen och gjorde det bearish ljuset inte förbrukar 34: e värdet av ljuset före det.

Comments

Popular posts from this blog

Forex Network London 2014

Czarina Forex Alabang Centrum

Forex Handlare Program Nevada