3 Ankor Handels System Babypips


Ämne: The 3 Ducks Trading System Det 3 Ducks Trading System Här är min nuvarande vy på några valutapar med hjälp av 3 Ducks Trading System Eur. Usd Jag skulle leta efter försäljningsmöjligheter när mina 3 ankor stämmer upp. Gbp. Usd En lite bit hakig på sistone, försiktig - Jag skulle leta efter köpmöjligheter när mina 3 ankor stod upp. Eur. Gbp - Pound har varit starkare mot euron sedan början av 2011. Jag skulle leta efter försäljningsmöjligheter när mina 3 ankor stod upp. Usd. Chf - Jag skulle leta efter köpmöjligheter när mina 3 ankor stod upp. Aud. Usd - Var försiktig med det här paret för tillfället så ett vänta och se tillvägagångssätt är den säkraste insatsen för mig. Usd. Cad - Jag skulle leta efter försäljningsmöjligheter när mina 3 ankor stod upp. Usd. Jpy - Jag skulle leta efter köpmöjligheter när mina 3 ankor stod upp. Hoppas det hjälper dig, håll det enkelt, håll det logiskt, behåll kontrollen, håll fokus Det här är inte handelsrekommendationer. 3-ducksmetoden används bäst som en uppsättning riktlinjer med utrymme för diskretion utöver din egen marknadsanalys och handelsideer. Anmälningsdatum Okt 2010 Inlägg 5 GBPUSD handel utarbetade riktigt bra jag kom in på 1.57159 gjort ca 50 pips och kom ut. Jag hade en 35 pip stoploss plus sprid så ungefär 37 pips eller så, och ingen predifned tp. Detta var första gången jag försökte detta system så jag ville bara låta min vinst springa. och kör det gjorde. Jag kunde förmodligen stanna kvar längre men jag är nöjd med mina 50 pips. Det är roligt, jag läste just den här tråden för första gången för 45 minuter sedan. väldigt sött faktiskt Anmälningsdatum sep 2010 Inlägg 158 Om du söker en okomplicerad, enkel handlingsbaserad strategi så har du snubblat i rätt tråd. Det följer sunt förnuft principer amp erbjuder några utmärkta möjligheter. Jag är säker på att du inte behöver mig att peka ut det, men hade du sett det lite tidigare du hade packat din post runt 1,5685-nivån och erbjuder dig en jämnare prissatta affär än vad du lyckats få. Den här tråden genererar inte mycket ljud eller skrov, men om du är en plodderförstärkare som inte är utsatt för över spänning får du jobbet fint. FX-Men Honorary Member Anmälningsdatum Jan 2009 Plats USA Inlägg 1.215 Ursprungligen postat av businessman9821 GBPUSD handel fungerade riktigt bra jag kom in på 1.57159 gjorde cirka 50 pips och kom ut. Jag hade en 35 pip stoploss plus sprid så ungefär 37 pips eller så, och ingen predifned tp. Detta var första gången jag försökte detta system så jag ville bara låta min vinst springa. och kör det gjorde. Jag kunde förmodligen stanna kvar längre men jag är nöjd med mina 50 pips. Det är roligt, jag läste just den här tråden för första gången för 45 minuter sedan. väldigt söt faktiskt Om du använder MT4-plattformen, se tillbaka till post 145 för 3-aningsvarningen. Det är en trevlig enkel varning som spårar 4 eller 5 par. Du kanske vill ta en titt och prova den. lycka till med ankor Ursprungligen postat av DoubleEcho Om du söker en okomplicerad, okomplicerad prisbaserad strategi så har du snubblat in i rätt tråd. Det följer sunt förnuft principer amp erbjuder några utmärkta möjligheter. Jag är säker på att du inte behöver mig att peka ut det, men hade du sett det lite tidigare du hade packat din post runt 1,5685-nivån och erbjuder dig en jämnare prissatta affär än vad du lyckats få. Den här tråden genererar inte mycket ljud eller skrov, men om du är en plodderförstärkare som inte är utsatt för över spänning får du jobbet fint. DoubleEcho tack för välkommen Det känns som att jag har snubblat till en dold pärla, sjuk, ta den här lugna, ödmjuka tråden över några spännande trådposter lol. Och ja jag såg var om jag hade läst denna tråd ett par timmar tidigare kunde jag ha gjort ännu bättre. otroligt hur enkelt dessa riktlinjer är Just nu för UsdJpy H4 är över sma H1 är under sma M5 är över sma Om M5 fortsätter trending, kommer H1 att bryta sma och kommer också att börja trend upp. I så fall anger vi omedelbart när H1 också börjar sväva över H1 (alla 3 ander rader upp) eller väntar vi på att M5 går nedanför och skriver in igen (post retracement) Ett alternativ han pratar om inom tråden tar en inträde på 5 minuters tidsram över eller under en tydligt identifierbar svängningsnivå när 4 am 1 timmars tidsramar bekräftar en positiv riktningsrörelse. Tänk bara på vad den här metoden är uppmuntrande att du letar efter förstärkare. När prisflödet har klickats på plats via anställningstiden (4amp1hour tidsramar), letar du efter en tydlig strukturerad uppstigning genom svängnivåerna på nedre tidsramen. Vissa näringsidkare kommer att komma in via pullbacks i toppturcykeln, andra kan vänta på ett brott mot en ny hög eller låg på 5 minuter innan de går in. Han anger tydligt att dessa riktlinjer ska användas i kombination med dina egna föredragna metoder för inträdeshantering. Så länge priserna fortsätter att respektera de grundläggande reglerna (handel över eller under alla 3 genomsnitt på sina respektive tidsramar), kan du använda vilken post som helst som du föredrar. Ursprungligen postat av kaya75 Ja, jag har försökt detta, 3D-indikationen är kraftfull och tillämpas till min ingång och utgångar fungerar bra, totalt denna vecka im fortfarande ner men inte mycket och min procentandel av vinnande affärer är positiv, jag behöver bara spika R: R. håller jag eller stänger jag. da da datadadtaa. dess alla bra kulhållande affärer på 1 timmars rs sl fungerar bra men de slår mig bakom mina TPs om jag inte stänger dem tidigt .. så nästa vecka är det dåligt att göra saker för att maximera vinstpotentialen och mimis förlustpotentialen Tack för de kloka ordenen Kapten Du kan försöka sätta en snabbare SMA på ditt diagram för att ta vinst. Jag föredrar en 21 sma för det ändamålet. Jag vet att det här är lite utanför Capts-rekommendationerna, men när du inte kan titta på 5M-diagrammet hela dagen, kan 21 göra skillnad i hur mycket du tar hem. Eller bara prova olika perioder tills du hittar något du gillar. Men kom ihåg, inget värde kommer alltid att vara perfekt hela tiden. Hitta vad som fungerar för dig. Handel väl och välsignar Tänk alltid på att din egen upplösning till framgång är viktigare än någon annan sak. Abraham Lincoln citat Om en man inte håller takt med sina följeslagare, kanske det beror på att han hör en annan trummis. Låt honom gå till musiken som han hör, dock mätt eller långt borta. Quot Elliott Wave, Intl. Ursprungligen postat av forexkunta Du kan försöka sätta en snabbare SMA på ditt diagram för att ta vinst. Jag föredrar en 21 sma för det ändamålet. Jag vet att det här är lite utanför Capts-rekommendationerna, men när du inte kan titta på 5M-diagrammet hela dagen, kan 21 göra skillnad i hur mycket du tar hem. Eller bara prova olika perioder tills du hittar något du gillar. Men kom ihåg, inget värde kommer alltid att vara perfekt hela tiden. Hitta vad som fungerar för dig. Tack för detta låter intrigerande. Hur jobbar du ut vinst från SMA 21 Jag hade använt FIB-förlängningar efter en omskolning, men jag byggde ett kalkylblad över helgen för att hjälpa mig anylisis mina tidigare affärer ser på vinstpotential över SL, från de senaste veckorna handlar min mest effektiva placering var en 1: 1 uppsättning till 50 pips. Jag vill lägga till de affärer som stängdes på SL när de kryssade 5Min SMA, men jag måste spela in dem dag för dag, så jag kan inte säga till slutet av denna vecka. Saken om vad jag gjorde i helgen var att trots att id fick riktningen rätt 11 av 12 gånger stängde jag handeln tidigt. Jag skulle ha uppnått mest vinst genom att använda en 50 pip TP mot en 50 pip stopp, men jag kunde fortfarande ha uppnått 68 av potenitalen på 20 pip stop. R: R är intressant när du verkligen börjar crunching siffrorna och det dyker upp några överraskningar för säker lugn och pips. KayaThread: The 3 Ducks Trading System Det 3 Ducks Trading System Det 3 Ducks Trading System Systemet är ganska rakt fram och enkelt att använda sig av. Liksom många handelssystem blir det mer produktivt när priserna rör sig i en riktning och inte fastnar i ett tätt handelsområde. Självklart har det här systemet förlorat handel och förlorat körningar, men med rätt penninghantering och god disciplin är jag säker på att det här systemet kommer att hålla dig borta från dåliga affärer och ge dig en stor chans att göra vinst på Fx-marknaden. En av de trevliga sakerna om det här systemet är att det snabbt kommer att berätta om priserna ligger i en svängfas upp och ner och stoppa dig från att gissa. Det kommer också att låta dig bestämma dig för att vara en tjur eller en björn och handla i riktning mot det trend. Det finns 3 diagram som är inblandade i detta system: ett 4-timmarsdiagram, ett 1-timmarsdiagram och ett 5min-diagram. Det finns 1 indikator, ett 60-tal enkelt glidande medelvärde (60 sma) ritat på varje diagram. Där går du, det är så enkelt. Steg 1 - Första Duck Det första vi behöver göra är att titta på vår största tidsram (4 timmar) och se om nuvarande priser är över eller under 60 sma. Från det här diagrammet kan vi se att nuvarande pris ligger under 60 sma. Detta berättar att vi kanske letar efter att sälja. Steg 2 - Second Duck Det andra vi behöver göra är att gå ner till vårt 1 timmars diagram. Vi behöver se det aktuella priset under 60 sma på det här diagrammet, vilket ger oss bekräftelse. Viktigt: Om nuvarande pris skulle ligga över 60 sma på det här diagrammet kunde vi inte gå vidare till steg 3. Steg 3 - Tredje anka Från steg 1 och 2 måste nuvarande priser ligga under 60 smas på varje diagram. Vi är nu på 5 min-diagrammet och vi letar efter att sälja när priset korsar under 60 sma. För extra bekräftelse bör vi låta priserna bryta den sista låga på 5 min-diagrammet. Detta skulle innebära att priserna kommer att ligga under deras 60 sma under alla 3 tidsramar, varför alla 3 ankor är uppradade i samma riktning. Stop-Losses: Här kan du göra det här systemet ditt eget. Om du är en kortfristig näringsidkare kanske du vill stoppa förlusten över höga på 5 min eller 1 timmars diagram. Om du är mer av en positionär näringsidkare kan du önska att placera ditt stoppförlust över en hög på 4-timmarsdiagrammet. Du kan också använda en fast stop-förlust, kanske 25-30 pips eller mer från posten. Det beror helt på vilken typ av näringsidkare du är, så du bestämmer en annan quottrickquot som kan hjälpa dig att behålla kapital. Om du säljer och priserna kommer tillbaka över 5 min 60 sma med 10 pips (inte ett gott tecken) kanske du vill minska dina förluster kort före din slutförlust. Men om du är en långsiktig näringsidkare kan detta inte vara en stor sak för dig. Mål: Samma sak beror på vilken typ av näringsidkare du är men målet kan vara stöd eller motståndsnivåer. Sammanfattning: Ovanstående exempel utfördes när gbpusd handlade mindre så uppenbarligen var vi där sålda - systemet fungerar lika bra för köpmöjligheter. Se bara efter att priserna ligger över 60 sms på alla 3 tidsramar, från och med steg 1 igen. Jag gillar det här systemet mycket eftersom det inte försöker att gissa marknadens rörelser och plocka toppar och bottnar. Systemet kommer snabbt att berätta att du är en köpare eller en säljare. Det är ett bra ärligt system som försöker följa priserna. Detta system fungerar bättre på valutapar som EurUsd och GbpUsd, men det finns inget som hindrar dig från att plotta det här systemet på något par, men som vi vet fungerar några par olika annorlunda. Den bästa tiden jag hittade för att handla detta system är europeiska och amerikanska sessioner. Var noga med att titta på vad som händer omkring dig - ekonomiska nyheter, semester etc. God lycka till med 3 Ducks Trading System. PS: Det finns några diagramexempel på min hemsida som kan hjälpa dig. Senast ändrad av Captain Valuta 07-20-2009 kl. 05:40. Reason: updatedTrading System Test: 3 Ducks Trading System Postat för 5 år sedan 2:00 PM 13 april 2012 12 Kommentarer pip pip pip boop Salutations, min kära earthlings Som lovat spenderade jag lite tid att mekanisera parametrarna för 3 Ducks Trading System innan Jag crunch siffrorna och utföra några backtests. En sak om systemet som orsakade mina strömbrytare att gå bärsärkagång (på ett bra sätt självklart) var dess enkelhet. Systemet använder sig av bara ett enkelt glidande medelvärde 8211 60 SMA, vilket gör det ganska enkelt för den genomsnittliga människan att plocka upp. Den enda delen 8220tricky8221 är att den använder sig av tre tidsramar: 4 timmars, 1 timmars och 5 mins diagram. Systemet har tre enkla steg: Steg 1 - Första anka: Kontrollera om priset är över eller under 60 SMA på 4-timmarsdiagrammet. Steg 2 - Andra Anka: Kontrollera om priset är över eller under 60 SMA på 1-timmarschemat. Om priset är över eller under 60 SMA på båda diagrammen kan vi fortsätta till den tredje ankan. Om de aren8217t, då har vi ingen signal och behöver inte fortsätta längre. Steg 3 8211 den tredje ankan: Vi letar nu efter pris för att korsa över eller under 60 SMA på 5-minskartan. Om exempelvis 4-timmars - och 1-timmarsdiagrammen visar att priset ligger över 60 SMA, väntar vi på att priset går över 60 SMA på 5-minsdiagrammet. När det gör det skulle det innebära att priset ligger över 60 SMA på alla tre diagrammen, vilket ger oss signalen att köpa. Om priset var under 60 SMA på 4-timmars - och 1-timmarsdiagrammen, väntar vi på en crossover under 60 SMA på 5-minskartet innan vi går kort. Enligt Captain Currency. detta skulle innebära att 8220all 3 ankor är upptagna i samma riktning.8221 Enkelt, är det inte Tyvärr satte Captain Currency inte några hårda vinstmål eller stoppade förluster. Här börjar Robopip-mekaniseringsprocessen. Den första ändringen jag gjorde var att tweak systemet lite genom att inkludera 15-min-diagrammet istället för 5-min-diagrammet. Anledningen till att I8217ve bestämde sig för att gå med 15-min-diagrammet är att de flesta kartläggningsprogrammen endast tillåter ett visst antal staplar per tidsram. Genom att justera den minsta tidsramen från 5 minuter till 15 minuter, känner jag mig att det skulle ge större flexibilitet åt dina jordbävningar om du bestämmer dig för att göra lite självtestning. Tidsramar som används: 4 timmars, 1 timmars, 15 min. Belopp som riskeras per handel: 1 Priset måste vara över 60SMA på både 4 timmars och 1 timmars diagram. Köp på stearinljus när priset passerar över 60SMA på 15-minskartan. Priset måste ligga under 60SMA på både 4 timmars och 1 timmars diagram. Sälj på stearinljus när priserna korsar under 60SMA på 15-minskartan. Det ursprungliga systemet hade ingen bestämd stoppförlust eller vinstpoäng. Han nämnde att 25-30 pipstopp förluster kunde räcka. 1. Stopp förlust: Placera första stoppförlust 30 pips över eller under utlösningspriset. 2. Resultatmål: Placera vinstmål 30 pips över eller under inträdespriset i signalens riktning. 3. Nya övergångar: Stäng handel om priset går över eller under 60SMA. Detta skulle signalera att de 3 ankorna inte längre är justerade. För nu ska jag dra tillbaka till min pod och tillåta min uppgraderade aluminiumlegering processor att churn ut backtesting resultat. Fram till dess litar jag på att du kommer att sitta på kanten av dina platser i väntan på system8217s betyg baserat på min ram för mekaniska system. Detta är Robopip, logga ut Om jag kan vara så djärv kan jag fråga varför bara ett 1: 1 RR-förhållande Systemet skulle behöva ha minst 50 vinstfrekvens bara för att bryta jämnt. Är det en speciell anledning att du har gått 1: 1 istället för 1: 2 eller 1: 3 I stället för att byta ut till 15 minuter och snedvrida resultaten lite, varför inte använda en 5-period MA, en 60-period MA och en 240 MA alla på 60-minuterschemat That8217s alla tre period MAs justeras korrekt, i förhållande till varandra. för att dina beräkningar är helt enkelt fel: gör matematiken korrekt och you8217ll ser att det du föreslår är inte som den här metoden. Visa mig matematiken för att bevisa att I8217m är fel. Och visa mig, var jag i princip inte baserad på tråden. kein Problem :-), it8217s död lätt: 1) Dumtät metod: öppna MT4 och enkelt kontrollera värdet på 240MA i H1 vs 60MA i H4. Till exempel. 2) Inte så idiotsäker: Tänk bara på att en 60MA i H4 tar bara 14 av datasatsen som tas av 240MA i H1. Varför kan du förvänta dig att det slutliga värdet är samma Hälsningar från Tyskland. Din logik isn8217t kommer igenom. It8217s grundläggande matte. Med tanke på 60 är exakt 14 av 240, skulle jag förvänta mig att det slutliga värdet skulle vara detsamma. Bra system. Mycket enkelt, men geni som det tydligt visar hur trenden har utvecklats över flera tidsramar. Nästan synd om RR-förhållandet, skulle jag föreslå att du öppnar två positioner och stänger en vid TP medan du låter den andra körningen. kan du göra denna process på råolja Det är mycket lätt men professionellt eftersom det tydligt visar hur mönstret har utformats över flera tidsramar. Nästan synd om RR-räntan, skulle jag rekommendera att starta två roller och sluta en på TP samtidigt som den andra resan möjliggörs. Forex brokers online Nästan synd om RR-räntan, skulle jag rekommendera att starta två roller och sluta en på TP samtidigt som den andra resan.

Comments

Popular posts from this blog

Forex Network London 2014

Czarina Forex Alabang Centrum

Forex Handlare Program Nevada